Hei Vieras

KARI A DKW Donau

  • 28 Vastauksia
  • 23111 Lukukerrat
*

pikkuverkku

Vs: KARI A Donau
« Vastaus #15 : Lokakuu 16, 2009, 12:03:39 ip »
Tosi on, ei varmasti ole tehtaallakaa ollu noin komia.

Sitä pääsee sitte ensi kesänä kuskiksi kun Kari ja Sami pittää tolokun päättäjäiset.

Meinas miehet että kestäis juhlat koko viikon.

*

kari

  • *
  • 328
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #16 : Tammikuu 03, 2010, 08:47:31 ip »
jaahas taas on uusi koiruus opeteltu vihdoin, meinaan kuvakoon muuttaminen
loppujenlopuksi yksinkertainen mutta kun ei kerkiä kaikkeen keskittyä
saa taas lähetellä kuvia
ikkunantiiviste meinas teetättää kun ei meinannu kulman leikkaaminen suoraan liimausta varten onnistua
sitten hokasin jigin teon ja serkun neuvon hioa nauhahiomakoneella
tuli sopivan karhea pinta
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2010, 08:50:37 ip kirjoittanut kari »
kyllä auton pitää rungollinen olla

*

kari

  • *
  • 328
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #17 : Tammikuu 03, 2010, 08:57:39 ip »
listat  voi oikoa tämmösellä työkalulla
pieni rautalaatikko ja autopakkelia täyteen sitten öljytty lista ehyeltä kohtaa panettu päälle kuivumisen ajaksi
se on riittävän kova vaste pehmeän alumiinilistan naputteluun
kuvassa allaoleva lista oli litissä ja on keskeneräinen mutta pientä hiontaa vailla
viikonloppuna sain listat viimein paikoilleen kiillotettuna
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2010, 09:02:44 ip kirjoittanut kari »
kyllä auton pitää rungollinen olla

*

mara

  • *****
  • 59
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #18 : Tammikuu 19, 2010, 06:43:45 ip »
moi kari.minua on pikkuisen askarruttanut tuo auton valinta(DONAU), se miksi se on ollut JD:een huolto auto,sillä olishan siihen aikaan ollut "parempiakin" autoja. olisko tuo ollut imago asia kun siihen aikaan(v-55)tuon merkin rattorit oli pääsääntoisesti 2-sylinterisiä. vasta 60 luvulla JDL:llä tuli 4-sylinteriset moottorit.t.mara

*

kari

  • *
  • 328
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #19 : Tammikuu 22, 2010, 12:22:12 ip »
moi
empäs ole ajatellu tuolta kantilta ,kyllähän se tosiaan oli eteenpäin makaavat sylinterit
jonteissa.olisko ollut luotto kahteen sylinteriin suunnaton?
vuonna 55 ei tainnut olla monta merkkiä myynnissä ,lattian korkeus monesti vaikutti ostopäätökseen ja eihän siihen aikaan kovin lujaa ajeltu
vaihdelaatikon välityksellä on varmaan suurta merkitystä noin pienellä moottorilla.
kumin vulkanointia kotikonstein T.Happosen ohjeen mukaan .
ylimäinen kuva paiston jälkeen
t,kari

 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2010, 12:23:50 ip kirjoittanut kari »
kyllä auton pitää rungollinen olla

*

kari

  • *
  • 328
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #20 : Helmikuu 08, 2010, 03:05:58 ip »
ratti oli onkelma kun oli murtunut ja auringon polttama mutta Samilta sain hyät neuvot ja lopussa pinnan maalauksen
ensin hionta ,rautasahalla halkeaman avarrus ,täyttö,muovipohjamaali ja hiontaväri .
pienet viat voi täyttää tavallisella kitillä ennen lopullista pintaa

 

kyllä auton pitää rungollinen olla

*

kari

  • *
  • 328
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #21 : Helmikuu 17, 2010, 03:24:31 ip »
skyylärin korkki piti reparoida kun oli alkuperäinen teksteineen
ja on oikea paineluokka
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2010, 03:27:52 ip kirjoittanut kari »
kyllä auton pitää rungollinen olla

*

kari

  • *
  • 328
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #22 : Helmikuu 19, 2010, 03:19:21 ip »
moro
merkki huonossa kunnossa , löytyskö retusoijaa ?
kyllä auton pitää rungollinen olla

*

kari

  • *
  • 328
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #23 : Maaliskuu 31, 2010, 02:47:28 ip »
nyt löytyi korjaaja
 Rovaniemellä Timo H  emaloi merkin ja sitten niklata vai oliko se kromaus,mulla on vähän epäselvä tuo asia
kyllä auton pitää rungollinen olla

*

kari

  • *
  • 328
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #24 : Maaliskuu 31, 2010, 02:58:37 ip »
tuli tuossa kuukausi sitten tilaamani männät Saksasta
hyvä on työnjälki
jos sitten ensitalvena saisi kasaan remontoidun varamoottorin ja asennettua paikoilleen
kiertokanget on viellä ongelmana mutta eiköhän siihenkin löydy ratkaisu
t,kja
kyllä auton pitää rungollinen olla

Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #25 : Huhtikuu 22, 2010, 10:57:25 ip »
Jotain vanhaa filmiä löytyi: 8)

http://www.youtube.com/watch?v=7na-0h6hyZk

Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #26 : Toukokuu 23, 2010, 01:10:20 ip »
 Lava mallin DKW espanjalaisessa elokuvassa.

http://www.youtube.com/watch?v=FNUVK2llQS8

 "The name of this movie is Mortadelo y Filemon, is a Spanish film."
Konevoimayhdistys RY
Meri-Lapin pienoisautoilijat RY

http://www.youtube.com/user/automies72

http://rc10.fi/index.php?topic=24127.0

Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #27 : Toukokuu 23, 2010, 10:04:20 ip »

*

kari

  • *
  • 328
Vs: KARI A DKW Donau
« Vastaus #28 : Elokuu 23, 2011, 11:54:26 ap »
http://www.classicmotormeet.se/

olihan sälleillä tapahtuma , tulihan käytyä
t,kja
kyllä auton pitää rungollinen olla