Hei Vieras

• 4 Vastauksia
  • 2019 Lukukerrat

Meltosjärven Perinnekonepäivä.
« : Heinäkuu 22, 2010, 11:53:44 ip »
mielestäni tapahtuma oli aika hyvä yleisö määrä yllätti ainaki minun (noin 1000 henkeä) voi olla vähän ylikkin.kalustoa oli koulun piha alueeseen nähden riitävästi. Täytyy nostaa Hattua muutamille kerholaisille jotka tulivat traktorilla ajamalla tapahtumaan (ajo aika edes takas n10 tuntia). Koulu sisä tiloineen antoi näyttelylle mahtavat puitteet ja talkoo porukan ruokailulle joka oli todella hyvää.

Vs: Meltosjärven Perinnekonepäivä.
« Vastaus #1 : Heinäkuu 23, 2010, 12:31:41 ip »
 Kyllä oli kiva tapahtuma. Merilapin pienoisautoilijoiden puolesta kiittäisin mahdollisuudesta osallistua tapahtumaan.

;)
Konevoimayhdistys RY
Meri-Lapin pienoisautoilijat RY

Vs: Meltosjärven Perinnekonepäivä.
« Vastaus #2 : Heinäkuu 24, 2010, 05:36:55 ip »
kiitokset myös Sussulle laulu esityksestä tapahtumassa,kannattaa mennä kuuntelemaan susannaa keikoille. laulaa hyvin ja puhtaasti,alkaa varmaan tanssijalkaa kutkuttamaan kuunellessa.

Vs: Meltosjärven Perinnekonepäivä.
« Vastaus #3 : Heinäkuu 26, 2010, 12:16:23 ap »
Kiitokset hyvistä järjestelyistä. olipa komeat maisemat ajella Mersulla ja kertojanuhvilla paikan päälle. Matka-aika oli meillä n. 3 tuntia suuntaansa ja Nuhvisti puhalsi Palovaarasta alta puolentoista tunnin Meltosjärveen, eli kyllä se Kertojanuhvi liikahtaa..vaikeuksia rupeaa olemaan saaha Mersulla kaulaa mokomaan värkkiin.

Reisu onnistui alkukankeuksien (Mersun paha vesivuoto ja Nuhvin starttivika) jälkeen ihan hyvin ja löytipä nukkumapaikatkin helposti, vaikka tulimma perille vasta aamuyöstä.
Keittiöporukalle suurkiitokset hyvästä ruuasta.

Vs: Meltosjärven Perinnekonepäivä.
« Vastaus #4 : Elokuu 05, 2010, 07:57:55 ip »
terve. osku teki hyvää työtä (itse en osaa) ja laittoi meltosjärven tapahtumasta kuvia tuonne kuva foorumiin,kuvat löytyvät pääsivun tapahtumat osiosta meltosjärven perinnekonepäivä,josta on linkki kuviin niitä on n80 kpl.PS.klikkaa kuvaa tapahtuman kohdalla.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2010, 09:56:25 ip kirjoittanut mara »