Hei Vieras

• 1596 Lukukerrat

pikkuverkku

Coronapäivät
« : Toukokuu 29, 2010, 09:06:17 ip »
Kiitokset kaikille Coronapäiville osallistuneille, sinne tuli mahtavasti kalustoa säästä huolimatta.
Tämmösellä porukalla on helppo järjestää tempauksia kun aina voi luottaa että kalustoa ilmestyy vähintään sovittu määrä. Kaikki on varmaan samaa mieltä että lämmin makkara ja aina niin aurinkoinen keittiöhenkilöstö saa hymyn kasvoille vaikka pikkusen paleltaiski, kuten alemmassa kuvassa näkyy.  :)

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2010, 09:19:34 ap kirjoittanut pikkuverkku »

Vs: Coronapäivät
« Vastaus #1 : Toukokuu 30, 2010, 12:12:10 ip »
 8)

Kyllä vain.
Konevoimayhdistys RY
Meri-Lapin pienoisautoilijat RY

mara

• *****
Vs: Coronapäivät
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2010, 01:01:41 ip »
olihan tuolla aivan ihana käydä vaikka ilma ei oikein suosinut. kalustoa oli aivan mukavasti ainakin minulla oli pirun kylmä mutta puhuttiin sen verran "lämpöisiä" asioita ettei jäätynyt kokonaan ja tietysti kuuma makkara ihanien myyjien kans lämmitti sissäisesti.nythän tuo touhu alkaa ainakin näyttely paikalla toimimaan hyvin.

Vs: Coronapäivät
« Vastaus #3 : Toukokuu 30, 2010, 11:34:29 ip »
Eipä siinä juuri kerenny kylmä tulla... Senverran nuitten koneitten käynnissäpito vaati huomiota osakseen (parhaalla aikaa kolme moottoria Mikon valvovan silmän alla) Onneksi Wikke ja BMV kävivät ilman jatkuvaa ruuvailua. Olympia vaatikin sitten huomiota siitäkin edestä, mutta kunnialla selvittiin (ja Viken tulpanjohtojen vaihdolla)

Kaikin puolin onnistunut reisu...Otamma joskus uusiksi.

Papatuspäivät olisi sitten vissiin seuraava reisu.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2010, 11:42:41 ip kirjoittanut Mikko V. »