Hei Vieras

Myyty Valmet 20 vm 1956

• 3 Vastauksia
  • 5282 Lukukerrat
Myyty Valmet 20 vm 1956
« : Tammikuu 10, 2012, 04:02:15 ip »
PikkuValmet, pensapetrooli. Hydraulinen nostolaite.

Hankin sen vajaa 10 vuotta sitten tiettyyn tarpeeseen. Ko tarve mennyt ohi kun en ole kerennyt valmettia laitella. Eli nyt myynnissä.

Kone on täydellinen, kaksi osaa vaan puuttuu. Jäähdyttäjän korkki ja virta avain.
Jäähdyttäjä on irti eli sen ole erikseen hankkinut myöhemmin, samoin akkukotelon kansi.

Takarenkaat on edellinen omistaja hankkinut uudet, eturenkaat on  huonot autonrenkaat.
Magneetto, öljynpainemittari ym on tallella ja ehyet.

Kone ei ole käynyt varmaan vuosikymmeniin, mutta ei ole jumissa. Öljyä on laiteltu tulpanreijistä ja kammesta pyöritelty. Konetta on yleensäkin ottaen käytetty aikoinaan vähän, kun nivetet eivät ole väljät ja pellit on ehyet.

Mukana on keskiniittokone (irrallaan itse niittokone), voimansiirto niittokoneelle on paikallaan.

Kuvia saa kun antaa sähköpostiosoitteen.
Soittaa voi nummeroon nollaneljänolla 541 8187

Hinta, no nyt en pääse nettikoneeseen kattomaan mutta kun aiemmin olen kattonut on valmet 15 ja 20 kovissa hinnoissa! Liian kovissa! Tämä pääsee hyvään kotiin todennäköisesti suomen halvimmalla hinnalla.
Elikkä kiinnostuneille sitten hintatietoa.

Olikohan tässä kaikki..... joo, muistin. Koneen historiaa ei tiedetä mutta mulla se on ollut todistettavasti sen ajan kun sen (mahdollinen) rekisteröinti vaatii.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2012, 05:54:59 ip kirjoittanut Jantikka »

Vs: Valmet 20 vm 1956
« Vastaus #1 : Tammikuu 17, 2012, 09:40:53 ap »
Hoksasin että koneeseen tuli myös mukaan ulosottoon lattahihnan pyöritysvaihde.
Joten sillä on mahdollista pyörittää ryskiä ja muita nykyajan maatalouden työkoneita!

« Vastaus #2 : Elokuu 26, 2012, 10:06:38 ap »
Nyt Valmet edulliseen syyshintaan 1500 ekeä.
Mukaan saa Jonsered Raket 621 sahan.

Siinä alkais olla tehometsänhoitoon koko kalusto!

tapio

« Vastaus #3 : Syyskuu 22, 2012, 10:45:04 ap »
PikkuValmetti lähti uuteen kotiin.